Eind januari 2024 lanceren we de campagne Goed doen voelt goed. We willen zoveel mogelijk nieuwe mensen inspireren en enthousiast maken om vrijwilligerswerk te gaan doen. Deze potentiële vrijwilligers wil je natuurlijk naar jouw organisatie leiden. Om hen aan te spreken is het belangrijk dat je je aanbod in vrijwilligerswerk aanpast op de doelgroep die de campagne aanspreekt: jonge Apeldoorners met een druk leven, die hun kennis en ervaring graag in willen zetten om impact te maken.
Bij de vorige sessie besteedden we aandacht aan de behoeftes van deze doelgroep en hoe zij impact kunnen maken. We bleven achter met de vraag ”hoe knip je structureel aanbod voor een kwetsbare doelgroep op in een flexibel aanbod?”. In deze interactieve sessie gaan we samen aan de slag om tot concrete en praktische ideeën te komen. Onze collega Tjeerd Lemstra zal deze sessie leiden.
Wil jij deelnemen? Meld je hier aan voor deze interactieve sessie voor non-profit organisaties die werken met vrijwilligers uit de gemeente Apeldoorn. Deelname is kosteloos.